måndag 3 oktober 2011

Kreativitet



Jag vågar nog påstå att det i min släkt finns en kreativ ådra.

Jag vill själv vara kreativ ibland, något som min sambo alltid brukar skämta med mig om.
Oftast vill jag så mycket att det emellanåt inte alls blir bra.

Som när jag hade tankar om att måla en tavla med djup i, efter att ha varit på konstmuseet och fått inspiration.
Målade gjorde jag, men något djup blev det aldrig.
Det liknade mest en grön gräsmatta med en massa golfbollar på ;)

Min pappa och mina fastrar är alla duktiga på att måla och tillverka eller "pyssla ihop" egna saker.

Vad min kreativa ådra är, låter vi vara osagt, men idag hittade jag denna sida:
som nu får bli min hemläxa för mitt nyfunna och nyfikna intresse för Scrapbooking.

Kan berätta att "golfbollstavlan" numera är övermålad med svart.

Inga kommentarer: